12 eylül 2010 referandum tarihi bir nebze yaklaştıkça, içimizde merak artıyor.Bazı ülkemizin vatandaşları referandum'a evet-hayır diyecek ve bazıları oy kullanmayacak.Tabiki herkesin kendi tercihi, kimse bunu etkilemeye çalışamaz bir nevi özgürlük var. Peki referandum oyu nerede kullanacağını bilmeyenler var, onlar için ufak bir bilgi yazısı yazayım.Faydalı olacağını düşünmekteyim açıkcası.

REFERANDUM'DA NEREDE OY KULLANACAĞINIZI ÖĞRENMEK İÇİN



  1. Buraya tıklıyorsunuz, ve sitede üst kısımda 'nerede oy kullanacağım' seçeneğine tıklayın.
  2. Daha sonra ise karşınıza Resim doğrulama çıkıyor, resimdeki harf ve rakamları ; sıralı-doğru bir şekilde ilk kutuya yazınız.
  3. Diğer kutuya ise kimin referandum oy kullanma yerini öğrenecekseniz onun TC KİMLİK NO'sunu yazınız..
  4. Son kısımda ise bu bilgileri yazdıktan sonra sorgula butonuna tıklayın ve öğrenin.
Bu şekilde öğrenebilirsiniz, ayrıca referandum sonuçları12 eylül 2010 tarihinden itibaren sitemizde bulabilirsiniz.
.

Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: